Re: Samsung TV série 7

Neděle Leden 8 19:28:32 CET 2012

2012/1/8 Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com>:
> K čemu je tahle funkce dobrá? Zjistuji, ze to je nejzadanejsi funkce u TV
> prijimace - aby umel nahravat ....

Mám taky televizi, která umí nahrávat, kromě toho umí i timeshift a to
tak, že běží automaticky hned po zapnutí, takže si kdykoliv během
sledování televize můžete pauznout, přesunout zpět atd. Je to LG
37LV570S, má i DVB-S tuner, ale z toho nahrávat neumí, resp. je to
spíš SW zablokované, jen z DVB-T tuneru (možná i z analogu, ale to
jsem nezkoušel, nemám ani nic z toho naladěné). Má i DVB-C, tj.
kabelový tuner, ale nemám kabelovku, tak nevím, jak funguje.

To nahrávání jsem po televizi ani nechtěl, je to takovej bonus navíc.
Ale ten timeshift se občas hodí. Za starejch časů byly VHS videa,
pozdějc DVD a harddiskové rekordéry no a když to umí rovnou televize,
nepotřebujete další krabičku (která bude furt svítit a brát si svých
5-10W navíc i ve standby).

> Ještě tak, možná kdyby TV vzbudila jen tuner a nahrála to, ale nějakej xxxxx
> (znacku nevim) co si koupil kamarad se normalne zapne, sviti... a  po
> nahrati vypne.

To jsem vlastně nezkoušel, ale když na něco koukám, spustím nahrávání
a pak dám vypnout televizi, tak se mě zeptá, jestli má nahrávat dál.
Pak se vypne obraz, ale nahrávání furt běží.

> Neni lepsi STB  povesenej na odbocce anteny za 600kc maj v kazde drogerii.

Mám taky extra STB s nahráváním i když ho moc nepoužívám (ono nakonec
skoro všecko se dá dneska stáhnout z internetu) a lepší je v tom, že
se to dá zpracovat na PC (je to snad MPEG2), na rozdíl od těch
nahrávek v televizi --> ta si zformátuje harddisk vlastním systémem a
Windows ho nenačtou. Televize má 2 USB porty, na jeden je připojený
ten nahrávací harddisk a na druhý se dá připojit USB disk pro
přehrávání filmů. Umí i MKV, ale nepřehraje všechno.

P.K.