Samsung TV série 7

David Belohrad david na belohrad.ch
Neděle Leden 8 16:46:40 CET 2012

Zdravím,
V rámci problému s svým panasonic diga jsem se rozhodl k řešení v podobě
zakoupení nové televize (mám staré a malé  crt). Líbila by se mi od SAMSUNG
40 palcová televize série 7. Konkrétně ua40d7000. Není mi ovšem jasných
požár věcí. Mohl by mi prosím někdo kdo tu televizi má zodpovědět
následující dotazy?

1) na samsung webu píšou že má 1 dvb-c vstup, ale že má také dvb-s. Ve
specifikaci ovšem není zdali jsou dvb-c a dvb-s konektory separované. Mám
doma jak kabel tak satelit a chtěl bych je zapojit na jednu televizi. Je to
možné?

2) není mi z manuálu jasně jak přesně lze používat external pvr. Připojí se
k tomu usb hard disk a na to se dají nahrát programy? Dají se potom data z
disku stáhnout a překódovat do divx?  Případně vypálit jako dvd?  Dá se
takto nahrát z jednoho programu a zároveň se dívat na jiný? Nejsou nahrané
programy chráněné nějakým drm? Kolik programu s takto dá nahrát paralelně?

3) přehraje ta telkaz usb všechno?  Nebo jsou s nějakými formáty problémy?

4) dlna přes wifi na linuxovský server používá někdo?

5) je pravda že při nahrávání pořadů musí být televize zapnutá?  Nějaké
jiné problémy o kterých bych měl vědět?

Případně kdyby měl někdo tip na televizi s dvb-s, dvb-c, přehráváním videa
z usb a možnosti nahrávání pořadů, tak sem s tím

Díky za každý tip

D.b