OT Ako je oznaceny tento typ (auto)ziarovky?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 8 13:11:18 CET 2012

On 8. 1. 2012 13:00, Jan Waclawek wrote:

> No, jednak nepoznam ziadnu beznu "mototechnu" v okoli (ano, je to zhovadilost, ale s autom chodim do servisu :-) ), a druhak s tym oznacenim nic na webe nenajdem (resp. najdem toho prilis vela).

Aj s vymenou ziaroviek? :-)
Oznacenie "mototechna" som pouzil v zmysle predajna s nahradnymi dielmi
na auta, tych musi byt aj tam u vas dost.

Nahradne ziarovky tohto typu maju aj v tescu :-) Len mierne predrazene,
ale pri par kusoch...
Nasiel som aj ine, zrejme spravne, oznacenie - celosklenena
http://www.narva.sk/?cls=spresenttrees&orderby=stiqtyfree_desc&strid=68&stishowtype=1

> To je pekne, dakujem, ale nie je to celkom ono - mohla by to byt ta skvrna s napisom W1,2W W2,3W, ale a) ktore z toho resp. cim sa lisia, len vykonom? b) vzhladom na pocet pixelov (a skutocne rozmery realnej ziarovky) tazko povedat...

Vykonom, aj rozmermi. Ked je napis na Tvojej zhoreny, zober ju a kup
podla nej.

miro