OT medical: Fascikulace

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Neděle Leden 8 12:53:52 CET 2012

Něco podobného občas zažívám taky, nicméně rozhodně ne v takovém rozsahu
(hádám tak jednou do měsíce) v různých svalech. Jednu dobu mě zkoušeli
na záda léčit tabletami hořčíku (tuším 3x denně dvě 50mg, po dvou
týdnech jen 3x1, něco přes tři měsíce), tehdy jsem tyto problémy
nepozoroval. Jak jsem posléze zjistil, svalové křeče jsou signálem
nedostatku hořčíku resp. jeho disbalance vůči přijímanému vápníku.
Zkuste třeba pátrat tímto směrem.
TV