OT medical: Fascikulace

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 8 12:38:19 CET 2012

 8.1.2012, 12:33:12

KCl koupite bezne v chemickejch potrebach. Dokonce vas pri tom ani
nebudou povazovat za teroristu.
Pravda, asi to bude nekolikanasobne drazsi nez sul z anglie, ale jiste
mnohem levnejsi nez totez v tabletovane forme z lekarny.
I v nasich potravinovych obchodech snadno sezenete "mořskou sůl". Ta
taky obsahuje krom NaCl i vselicos jineho.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz