OT: Prosba - stažení firmware pro server

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Leden 8 04:50:22 CET 2012

Zdravim,
  dekuji vsem, uz neni treba. Diky jednomu clenu teto konference jiz jsem
upgradoval. Nebylo to vubec jednoduche, muselo se jit pres 2 meziverze,
nebot ten firmware byl opravdu hodne stary. Nyni uz server chrochta blahem
a ja taky :-).
  Zdravi Pavel