600 otacek za minutu

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Leden 8 00:04:06 CET 2012

> No takže bych zvolil ten středový motor z CD/DVD, nebo malou modelářskou
> BLDC oběžku (Čína i s regulátorem za pár set Kč, i v tuzemsku).

Uvazoval jsem o tom motoru z videohlavy, motoru z disku / disket a placatych
motorech z CD / DVD
jinak mam doma kraasny motor ktery posova v CD hlavu po spiralove draze -
jenom jeho tvar mi zase nikam nesedi - je maleho prumeru a dlouhy
Ale to jsou jenom takove porodni bolesti - ne tak davno (2003) jsem nemohl
sehnat kolecko ve spravnem prumeru a sirce - tak jsem lil Epoxy s pilinami
do PVC trubky a po vytvrdnuti krajel jako salam - i  600 otacek  se nejak
vyresi  jenom je dobre nechat si nekym "otevrit oci"

Zdravi Petr Kubac