[OT] Nabijecky

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Leden 7 22:43:18 CET 2012

On 7. 1. 2012 20:29, HW CNCnet.info wrote:
> Tak manzelka to ted docela vychytala - dostala od Vodafona ten jejich
> model 585 (asi nejaky Hauwei) a k nemu je nabijec 5V bez kabelu s USB
> zasuvkou a extra kabel USB - mini USB
>
> ted jsem to zkousel a stejnym nabijecem a dokonce stejnym kabelem lze
> nabijet i Kindla

Tak to je micro USB, ten je dokonca doporuceny (alebo od toho 2010
stanoveny) pre vyrobcov mobilov.

Ked som si zacinal mysliet, ze akymsi standardom bude mini USB. Mam
fotak, navigaciu a aj ked nic z toho sa nenabija, staci mi mat jeden
kablik USB-A - miniUSB na vsetko (druhy pri notebooku, treti u rodicov).
Potom prislo micro USB (druhy fotak, Kindle, novy mobil), takze dalsi
typ kabla. Reku uz bude pokoj. Nie.. Kupil som prenosny HDD s USB3.0 a
dalsi typ konektora...

Nabijaciek k mobilom skladujem tiez zopar. Ja teda mobil nemenim kazde
2, ani kazdych 5 rokov, ale sem-tam nejaku vezmem od znamych, ktori by
ju aj tak vyhodili. Prave tieto dni som jednu nabijacku vyuzil ako zdroj
k cinskemu vianocnemu svietiacemu snehuliakovi jednej znamej. Cinan
zvolil ako zdroj pre vysokosvietive LED 3x gombik AG3 (ten malicky).

miro