Emulace USB kontroleru LPC1343 pod OS Linux

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Sobota Leden 7 22:00:31 CET 2012

Nieee, myslel som vec ktorou snad kazdy prejde,
ze nejde o kaubojov a indianov, ale endianov, tj.

End -> Endian -> Endianness.

Tazko sa to preklada, ale ma to v nasom pripade vyznam
"konciaci vyssim/nizsim (bitom/bajtom)".

Tolko k mojej hnidopisskej poznamke.

Zato clanok bol naozaj fajn, aj ked sa 32-bitom nevenujem.

Lubos