Meteostanice s bezdratovym cidlem

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Sobota Leden 7 14:42:48 CET 2012

Máme jinou, ale svítí přes tři zdi a jednu venkovní takovým způsobem, že
po měsíci s novýma baterkama už dostává taky zmatky, případně i
několikahodinové výpadky. Stačí stanici vzít k čidlu a zase se chytne,
takže problém je prostě v nedostatečném napájení/slabém vysílači. Výměna
baterek zatím vždy zabrala.
TV