Re: Svetlo ke ctecce, bylo: Re: Gumetály - rozluštění

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Sobota Leden 7 10:30:49 CET 2012

Dovolim si nesouhlasit, na DX jsem koupil
http://www.dealextreme.com/p/flexible-neck-reading-lamp-light-with-clip-2-cr2032-45624
a jsem spokojen. Cte se s tim perfektne, na Kindlu drzi take dobre (tedy na
obalu, abych byl presny). No a vydrz zatim nevim, lucernicku jsem pouzil asi
dvakrat, po cca pul hodine, a zatim sviti stale stejne. Pro jistotu jsem za
2,43US koupil
http://www.dealextreme.com/p/2032-x-20-pcs-cell-batteries-751
Vladimir
Kazdopadne nedoporucuji svetla typu "ledka napajena z knofliku", houby
sviti a navic prilis bodove
Marek