Diga ex88 video problem

David Belohrad david na belohrad.ch
Sobota Leden 7 08:28:11 CET 2012

Právě že o tom servisu mám pochybnosti. To mi jednou takhle spadnul na zem
můj bývalý telefon samsung omnia, který nový stal kolem devíti tisíc.
Bohužel spadnul zrovna tak nešťastně, že se vytrhl napájecí konektor. Cena
za opravu v servisu činila polovinu ceny nového telefonu. Tenkrát jsem to
za to dal, protože ten telefon byl v podstatě nový. V tomto případě je
zařízení asi dva nebo třetí roky staré. Cena za opravu bych řekl, že je v
podobných relacích jako u toho telefonu. Za to si mužů pořídit novou a
výkonnější mašinu.

z ekologického hlediska mi to vadí. V podstatě asi odešel jenom jeden čip,
který by se dal snadno nahradit, kdyby nešlo o zákaznický obvod.

d.