RE: Gumetály - rozluštění

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Leden 6 22:25:09 CET 2012

No myslim, ze by nebylo od veci Gumetal v CERNu podstrcit fyzikum. Zrovna tusim v poslednim cisle Courieru jsem cetl, ze se zda, ze se objevila (tusim v CMS) nejaka zbrusu nova castice. Tak treba by se zas jedno ryze ceske slovo mohlo dostat do svetoveho povedomi. Nastesti to ma i dobrou anglickou vyslovnost :-)

Jakub Serych