OT: VF ablace srdce

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 6 22:03:55 CET 2012

tak ja jsem si myslel, ze tam ty smajliky psat nemusim - zase nas tak
nepodcenuj nejsme na tom zase tak spatne jako ty francouzsti kyborgove
(robotnici)

na druhou stranu s tim jak dlouha snura je tech bez komplikaci se ta
pravdepodobnost, ze prijde tech dvacet za sebou zvysuje ne?

S pozdravem
Radek Vicek