OT: VF ablace srdce

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 6 17:38:39 CET 2012

Nooo to asi ne. Jak jsem pochopil z toho papiru tak oni muzou pokud je
treba zavest tu druhou elektrodu prave jicnem a palit proti ni a take
tam pisou, ze do jicnu mohou zavest tepelnou sondu - prave asi aby to
neprepisknuli - a jeste me uklidnili, ze v miste jicnu postupuji zvlast
peclive a s mensi VF energii - takze zrejme mimo jicen to delaji mene
peclive a vetsi energii

vsechno zalezi kde jsou ty mista kde je treba to propalit

navic v pripade fibrilace sini FiS (castejsi a komplikovanjsi varianta)
se da dostat dobre jen do jedne ze sini - logicky te ktera je ve velkem
obehu - pokud je misto/a i v leve komore tak se regulerne propichne
sinova prepazka (ta co se v kojeneckem veku uzavre) a projdou tudy do
druhe casti srdce - velmi casto byvaji ty mista u FiS ve vyusteni tepen
plicniho okruhu (ne tedy primo na srdci) a ty pak zpusobuji to cyklicke
vireni stahu (prave proto, ze nejsou primo soucasti srdce)

S pozdravem
Radek Vicek