OT: VF ablace srdce

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 6 17:30:50 CET 2012

No rekla mi doktorka nekdy v breznu, ale pak nekam zmizela a rekla ze se
nekdo odreknul a ze ma volnej termin hned 12.1.

priznam se ze jsem rad, protoze ten brezen by znamenal se jen dalsi tri
mesice stresovat a hlavne v breznu uz potrebuju zase zacit makat na lodi...

jestli nebudu ten v tom promile tak podam referat

S pozdravem
Radek Vicek