OT: VF ablace srdce

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 6 16:10:36 CET 2012

nooo tak pisou tam namatkou, ze se teoreticky muzou propalit az do jicnu
- coz neni tak strasne, ale ze se to pak vzdy zaniti a tento zanet ve
100% pripadu konci smrti

je tam toho dve stranky - asi to nechci znova cist!!

umrti se pohybuji v radech promile - chtel jsem se na to doktorky zeptat
(stara jako ja a se smyslem pro humor), jestli nebudu nahodou jubilejni
tisici pacient a kolik jich jim uz umrelo, ale pak jsem si to rozmyslel

S pozdravem
Radek Vicek