Detektor stekotu psa

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 6 09:51:31 CET 2012

Takže, abych to shrnul:

NĚJAK pracující HW zařízení bude možné udělat mnoha způsoby, od
jednoduchých RC filtrů až po pásmové propusti, vyhodnocování pomocí
různě kvalitních komparátorů, před tím vším hůře či lépe pracující AVC
(kompresor dynamiky)....apod. Vždycky to ale bude nějaký kompromis a
rozlišení štěkání od jiných zvuků bude problém. Tím spíš, že druhů
štěkání je - jak jsem si všiml - fakt hodně. Skoro bych to srovnal s tou
řečí...

Aby byla funkce lepší, vyžadovalo by to SW analýzu zvuku prakticky v
reálném čase a nejspíš i následné učení s dostatečně velkým  počtem
různých psů (tedy pokud to nemá fungovat jen na jednoho). Už zde bylo
řečeno, v jakém stavu se tato technologie dnes nachází a z toho plyne i
pravděpodobnost realizace s nízkopříkonovým MCU na 9V baterii...

Každopádně si myslím, že možnost amatérské realizace jednoduchého
zařízení s minimálním příkonem, co by zároveň dobře fungovalo, je mizivá.

No ale třeba mi něco uniká. Nakonec jste neuvedl ty přesné provozní
podmínky, takže by se třeba někde v kritériích dalo ubrat...

Pozn: že se to prodává coby krabička z Číny, to vůbec nic neznamená.
Prodat se dá skoro všechno, když máte dostatečně hloupé zákazníky...

---
Jirka