OT: ledvinove kameny (Re: OT: VF ablace srdce)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 6 09:30:34 CET 2012

No a to je právě důvod, proč jsem řekl, že by to měl zhodnotit někdo
povolanější. Počet stavů u 16 resp. 8 bitů ještě spočítat dokážu, jen
absolutně nevím nic o PDP-11 a podobných strojích, dokonce ani o
registrech v takových zařízeních a počtu jejich bitů v souvislosti s
šířkou slova celého stroje ;-)

Ale třeba je ta nápověda špatně, nebo je zkreslený celý ten citovaný
text. Netuším...

---
Jirka