Re: OT: Pro D.Obdržálka

Pátek Leden 6 09:25:11 CET 2012

Jednou jsem takhle potreboval nekomu v Praze neco predat - financni stranku
a predani hlavniho zbozi jsme vyresili a ja jsem mu slibil, ze mu jeste neco dam
az to doma najdu. Kdyz jsem to nasel, tak jsem dojel do Prahy na masarycku,
dal jsem to do schranky na zavazadla a tomu dotycnemu jsem poslal cislo
schranky a kod kterym tu schranku otevre.
Ty schranky uz tam nejsou - nevite nekdo, jestli jeste nekde v Praze funguji?
Nejsem prazak a obcas by se mi k tomuhle hodily.