Detektor stekotu psa

Pátek Leden 6 09:19:28 CET 2012

2012/1/6 Petr Simek <psimek na jcu.cz>:

> Nic . A jeste lepsi by bylo schema vhodneho detektoru a misto vetsich uprav
> jiz hotoveho vyrobku to udelat rovnou tak jak potrebuju.

IMHO udělat zdroj s baterií je mnohem jednodušší než celej detektor.
Hlavně už jsem ho x-krát dělal a mám 100% jistotu, že bude fungovat.
Nicméně jsem nějaký zapojení dog bark detectoru našel, je tam i popis
funkce:

http://alectronics.blogspot.com/2011/01/latest-circuit-barking-dog-alarm.html
http://circuitschematic.blogspot.com/2011/06/diy-sound-activated-lights-circuit.html

Ale asi to reaguje nejen na štěkot, ale i na další hlasité zvuky.

P.K.