RE: Prosba - stažení firmware pro server

KRATOCHVÍL Pavel kratochvil.pavel na primaska.cz
Pátek Leden 6 08:48:14 CET 2012

Dobrý den, samotný firmware by stačil? Má to cca 30MB. Celé instalační DVD pak asi 1.2GB, ale asi v něm není nic zajímavého.
S pozdravem
PK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Friday, January 06, 2012 6:05 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Prosba - stažení firmware pro server

Zdravím,
  na Aukru jsem koupil celkem slušný server Sun Fire X4150. Problém je, že bych potřeboval upgrade firmware - BIOS, SP firmware, HBA firmware... Ve verzích, které mám, jsou známé nedostatky - např. HBA hlásí přehřátí, procesory nemají povoleny C-stavy, regulace větrání nepracuje optimálně atd.
  Bohužel Oracle, který to po Sunu převzal, neumožňuje stažení ani tohoto druhu firmware bez registrace na jejich webu, a pro její úspěšné završení je třeba mít CSI (Customer Support ID), které pochopitelně nemám.
  Je zde někdo, prosím, kdo disponuje accountem u této firmy, a byl by případně schopen dotyčný firmware opatřit ? Byl bych mu velmi vděčen.
  S pozdravem Pavel Troller