OT: ledvinove kameny (Re: OT: VF ablace srdce)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 20:30:08 CET 2012

Děkuji, moc zajímavé video.
Člověk fakt žasne nad některými postupy v medicíně.
Nedavno jsem viděl video , jak laserem zabrušují čočku v oku. Systém
snímání polohy oční bulvy je naprosto dokonalý.