Nekolik silnoproudarskych dotazu **

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Leden 5 19:10:57 CET 2012

uz som tu spominal ze som sa prestahoval a je tam vsetko nanovo
zrekonstruovane. Elektrika je tak zprasena ze to este budem riesit s tym
elektrikarom a ked to nebude chcet opravit tak ho asi udam na inspekciu
nech mu zoberu opravnenie robit elektriku.
Francuzi su neuveritelni lempli co sa tyka akejkolvek manualnej prace.
b.