OT: VF ablace srdce

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 18:11:46 CET 2012

> No to by byla škoda, člověk se aspoň něco zajímavého dozví.

To je fakt, ale jezdi mi z toho mraz po zadech kdyz to ctu . Na druhe
strane clovek cuci , co je dnes za technologie.

Mimochodem nevi nekdo neco o rozbijeni ledvinovych kamenu? Mam v tom
nejak nejasno, mluvi se o ultrazvuku, razovych vlnach, laseru....
Ne ze bych to chtel doma zkouset "amatersky", ale kdyz clovek prodela
posun takoveho kaminku z ledviny ven, je to vazne zazitek a zvazuji
nejakou prevenci .
Nepodstoupil to nekdo?
JaKub