Jeste jeden silnoproudarsky dotaz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 18:03:14 CET 2012

Nevim z jakeho duvodu to funguje, ale staci mezi ty dva jistice dat
tlumivku. V mem pripade stacilo 10 stiskavacich feritu za sebou a
privodni drat 2,5mm2 celou snurou feritu provleceny 3x.
Uz spolehlive pade pouze 10A.
Negativni jev nele upravy je bzuceni stiskavacich feritu v rozvadeci,
mam v planu fixaci smrstovackou, ale plan je a lidi ne :-(
JaKub