Solarni nabijec

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 15:48:57 CET 2012

Já mám dobré zkušenosti s tzv. Power Bank, je to futrál na dvě či čtyři
AA se StepUp a konektorem k mobilu. Dá to tak 1,5x kapacitu aku. právě
na zmiňované AAA LSD takže při použití vysokokapacitních AA by mohla být
výdrž ještě o dost vyšší. Vemu do kapsy na potřebný počet filmů potřebný
počet AA a jdu ;-).
Takové ty Solar PowerBank považuji za vyhozené peníze. Potřebnou
kapacitu by ty solárky nabíjely týden. 8-mi nabíječka zvládne všech 8 za
2 hoďky i když asi ne moc ráda.
S pozdravem,
		Miloš Dašek