OT: Malý kviz na pátek (-2 dny)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Leden 5 14:52:21 CET 2012

Zdravim,
  no on v podstate kazdy termin je nejak "vymysleny", vcetne terminu neutrino
:-).
  Ano, jde o tento 3x pouzity termin, nicmene termin natolik neobvykly, ze jsem
si rikal, ze kdo se s nim nekdy setkal (tj. predmetne dilo cetl), tak to asi
nezapomene. A protoze se tu hodne hovorilo v posledni dobe o cteni a cteckach,
mimo jine jedna tato pristala u me zeny pod stromeckem a jeste k tomu v ni
byla predinstalovana i pomerne rozsahla knihovna, ktera mi tento pojem z
gymnazialni povinne literatury (kterou jsem ale cetl velmi rad a i nad ramec
povinnosti :-) ) pripomnela, tak jsem si rekl, ze vyzkousim, nakolik je toto
slovo rozsireno mezi verejnosti :-).
  A pri te prilezitosti mne napadlo - vyse naznaceny autor ma jiz jedno jim
rovnez vymyslene slovo v celosvetovem pouziti, tak co takhle pridat druhe ?
Co kdybychom treba na jeho pocest prejmenovali Higgsuv boson na gumetal :-) ?
Nebylo by to sice zcela podle toho dialogu, nebot nejsou jenom gumetaly, ale
i jine castice, nicmene i tak by to bylo hezke :-) :-).

Zdravi Pavel