Jeste jeden silnoproudarsky dotaz

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 5 14:26:38 CET 2012

 5.1.2012, 14:22:54

Vymenit 10A -> 6A, nebo mezi 10A a 25A vlozit oddelovaci tlumivku.
Ale nejdriv si to skuste namodelovat, vyrobci jisticu na to poskytuji
programy (sichr, pavouk). Muze totiz byt, ze jeden z tech jisticu je
vadny, program by vam mel napovedet, zda tuto variantu povazovat za
pravdepodobnou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz