Zivotnost bilych LED (bylo: Re: Nekolik silnoproudarskych dotazu **)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 5 13:59:22 CET 2012

Našel jsem pár relativně "vědecky" vypadajících studií, kde se životnost
bílých LED rozebírala hlouběji. Kromě životnosti luminoforu a životnosti
systému (přechodu) se tam probíraly ještě další oblasti jako pouzdření,
přívody atd. Bohužel žádná z nich se nezabývala teplotami přechodu (ani
okolí) pod cca 20 stupňů.

Arrheniův zákon (sám jsem ho tu před časem uváděl tuším v souvislosti s
životností elektrolytů) bude jen jeden z principů ovlivňujících onu
životnost.

---
Jirka