Nekolik silnoproudarskych dotazu **

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 5 10:10:06 CET 2012

 5.1.2012, 9:59:56

Jsou lide, kterym cokoliv vyjma tepelnych kouli zpusobuje vypadavani
vlasu, boleni zubu, zaludecni vredy a ztratu potence.
Je tedy otazkou, zda v tom dome, nekoho takoveho budete mit.

Pokud ne, pak vas nahrada klasickych zdroju LEDkama bude stat
predevsim dost prace, neb co je komercne dostupne, ma bud mizerne
parametry a zivotnost(cinske paticove LED zarovky), nebo vysokou cenu
a malou vhodnost pro domaci sviceni (ruzne moduly urcene prevazne pro
reklamu).
Dokazu si dost dobre predstavit predelavku nekterych komercnich svitidel
na LEDky, treba zarivkove tubusy z hliniku, ale musite si to udelat sam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz