Nekolik silnoproudarskych dotazu

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 10:05:43 CET 2012

Jak diametrálně rozdílné můžou být názory :-). Já si vzpomínám že dříve,
myslím tím v dobách relativního energetického blahobytu se vůbec
neřešilo nějaké zbytečné svícení viz, pamětníci, reklama "Nesvítí někde
zbytečně", která začla někdy s nástupem E. potíží. Také nešla sehnat
150W žárovka běžné velikosti. Dalo by se namítnout, že velikost baňky je
v tomto případě daní za výkjon, ale stejně tak lze tvrdit, že větší než
100W žárovky byly tenkrát v podstatě zakázané, protože běžná žárovka
byla 100W a velice hojně a zbytečně se využívala.
S pozdravem,
		Miloš Dašek