Nekolik silnoproudarskych dotazu

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Leden 5 09:30:01 CET 2012

No z ryze praktickych duvodu, az treba budete chtit povesit svaty
obrazek, abyste neco neprovrtal. Dnes se tahaji svetla cca 20cm pod
stropem a z krabice kolmo dolu k vypinacum, zasuvky cca 30 az 40 cm nad
zemi z jedne do druhe prosmyckovat ve stejne vysce nad zemi, tedy
nevyjizdi se s nimi nahoru. Ty kabely nejsou tak drahe a sikmym
natazenim moc neusetrite, nestoji to za to.
Dobre je jeste pred zaomitanim v kritickych mistech prilozit metr a
nafotit jak je to vedene.
Vse co pisu je muj nazor a to ze to nekdo udela jinak neni spatne, ony
na toto zadne normy nejsou, kazdy odbornik (za nejz se ani nepovazuji)
to dela po svem.

Martin Hanek