Nekolik silnoproudarskych dotazu

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Čtvrtek Leden 5 07:51:08 CET 2012

V normach su urcene zony na tahanie elektroinstalacii ( vodorovne aj
zvisle ), okolo rohov aj okien/dveri.

Ak ich clovek pozna, tak tam radsej v buducnosti nevrta.
Nafotenie stien s odkrytou elektroinstalaciou (kablami) je vhodne,
nezabudnut na ftku dostat nejaky znamy predmet/meter na porovnavanie
vzdialenosti...

Dodo