OT: Malý kviz na pátek (-2 dny)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Leden 5 07:23:13 CET 2012

Zdravim,
  podléhám tímto nátlaku a zveřejňuji odpověď na první otázku kvizu.
  Gumetály by měly být základními stavebními kameny hmoty. Proto byste o nich
v CERNu měli vědět. Alespoň výrok (citováno volně, nemám teď pramen přímo
u sebe) "Žádné atomy nejsou. Překonaná teorie. Jsou jenom gumetály." tomu
napovídá.
  Druhá otázka, tj. kde se tento výrok, jenž je součástí jakéhosi podivného
rozhovoru, vyskytuje, zatím zůstává, ikdyž pár jedinců již zde naznačilo, že
vědí :-).
  Zdraví Pavel