Nekolik silnoproudarskych dotazu

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 4 22:59:22 CET 2012

> Protoze pak staci dodrzovat jednoduche pravidlo: nevrtat do zdi nad
> zasuvkou nebo vypinacem :-)

Aha, jasně ;-) Já ale přesto - zejména v neznámém prostředí - vždy
používám před vrtáním hledač.

> Ale i tak se doporucuje vsechny zdi pred
> nahozenim omitky vyfotit, aby se vedelo, kudy presne kabely vedou.

Tohle je pro mě úplně zbytečná připomínka, fotím kde co, jak v živnosti,
tak soukromě (teď nemyslím "umělecké" fotky, i když ty dělám
pochopitelně taky).

Dělám to takhle už řadu let, pár _dobrých_ obrázků doplněných zpravidla
něčím vhodným (kótou, pravítkem se stupnicí, předmětem) pro možné
pozdější zrekonstruování rozměrů vydá za dlouhé popisy...

---
Jirka