MECH Vrtaky

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Leden 4 20:28:01 CET 2012

Jj, našel jsem něco v tom smyslu v archivu ale myslím, že se to spíš
týkalo trochu jiných sad. Já to potřebuju na jaro na barák, takže by to
snad mohlo vydržet.
Kdysi dávno jsem koupil nebo někde dostal takové sady vrtáků s
hmoždinkami. Co jsem s vrtáky do betonu a železa a bližším pohledu na
hmoždinky zažil legrace, plně vyvažuje jejich nepoužitelnost :-) ale ty
do dřeva vrtaly celkem slušně. Od té doby jsem kupoval spíš značkové,
tak nemám moc přehled jak hodně se tak mohou vrtáky z Lidlu lišit od
těch Marťanských :-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek