Nekolik silnoproudarskych dotazu

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Středa Leden 4 19:04:34 CET 2012

Pokud mate porothem s pridanymi pilinami tak to snad ani drazkovat nezskousejte, pokud je ECO jen onen bazmek s rybovitou vostinou
neni to zadny med, ale drazkovat se to da. Drazkuje se dvoukotoucovou frezou , jinak se vam to rozpadne.
viz drazdovani v http://www.wienerberger.cz/servlet/util/getDownload.jsp?blobtable=WBDownload&blobcol=urlimageupload&blobkey=id&blobwhere=1212667825814&blobheader=multipart/octet-stream&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadervalue1=attachment;filename=PTH_Ti_pokyny_zpracov_n_.pdf&sl=wb_cz_home_cs
Krabice klasicke, vrtat jemne diamatem.

PB