OT Thomas Krenn - dostupne servery Re: OT Reference na dodavatele IT

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Leden 4 16:00:52 CET 2012

Jeste jednou vytahnu tohle vlakno nebot i po realizaci objednavky jsou
nesmirne vstricni a komunikativni i v otazkach, ktere treba souvisi s
licencovanim a ruznym jinym papirovanim.

Vicemene chci upozornit na to, ze maji v nabidce i lowendove servery
http://www.thomas-krenn.com/cs/produkty/serverove-systemy/entry-level-server.html

treba tenhle je vyslovene zajimavej:
http://www.thomas-krenn.com/cs/produkty/serverove-systemy/entry-level-server/1-u-server/amd-single-cpu-cse512.html

a i rada Midrange zacina na sympatickych cenach:
http://www.thomas-krenn.com/cs/produkty/serverove-systemy/midrange-server.html

i ty male servery maji IPMI dohled takze je mozne ovladat i vypnuty
server (dokonce jej na dalku nainstalovat) - podminkou je jen aby byl
pripojen do LAN a do zasuvky

pan Troller zde shanel nejaky novy server do 20kKc mozna by u nich vybral

jinak obchodnikem pro CR je p.Stöckl, ktery umi vyborne cesky takze neni
problem se s nim v pohode domluvit

Zatim je tedy brzo na to jaky je HW co se tyka spolehlivosti (jeden
server jsem otevrel a provedeni je pekne - promyslene), ale v kazdem
pripade je zatim vse na vybornou.

P.S. Jen ty 1U servery jsou strasne jecaky - v te rade 815 jsem
napocital 14 vetraku kazdej tocici podle dohledu az 10.000rpm

Radek Vicek