[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Leden 4 12:26:56 CET 2012

lisuje se do negativni formy (pricne delena dutina) - polotovar je valec
s jednim dnem o prumeru vysledneho hrdla konvice - ten se do formy vsune
a do nej se zasune neco co vzdalene pripomina gumovy balonek - ten se
nafoukne a vylisuje vyslednej tvar - konvice se pak vynda z delene formy

takhle se to delalo pred cca 25 lety - nevim zda se to pouziva stale a
take si nemuzu vzpomenout zda se to nafukovalo pneumaticky a nebo
hydraulicky

bylo mi v te dobe 15 let a Sfinx byla v te dobe pro mne velmi zajimava
fabrika - treba kdyz v dobe obeda se susici linka (smalt se musi pred
vypalenim vysusit) zmenila na kuchyn a zamestnanci na zavesne voziky
umistili svoje obedy, ktere behem 10 minut prijeli zpet ohrate

Radek Vicek