OT EON - odecty elmeru

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Leden 4 12:05:10 CET 2012

Chci se jen podelit/upozornit na to jak EON odecita elektromery...

Rodice maji chalupu v male vsi.

Az do roku 2009 nam bylo uctovano rocne cca 110-150kWh. V roce 2009 se
menil elektromer a na fakture byla uvedena spotreba 1500kWh (ja doma mam
3MWh s bezici serverovnou a akvariama a bez plynu). Shodou okolnosti
jsme ten rok davali na chalupu nejake zabezpeceni, meteostanici, kamery,
mikrovlnnej spoj a vse na UPSce. A take pribyl bazen.

Takze sice mi to bylo divne - prikon vychazel skoro trvale 160W - rodice
to zaplatili neb se jim nechtelo do reklamace, ze pockame co pristi rok.

Loni to bylo opet to same. To jsem nevydrzel a zmeril vetev na UPS
(papirove jsem vedel kolik by to melo byt). Mela prikon 50W zmerenej
lidlmetrem takze prichazel do uvahy vada elmeru nebo nejaky cerny odber.

Dnes prijeli z EONu - cely problem je v podstate trivialni - vylezlo z
nich, ze osm let!!! delaji odecty jen odhadem - ze se nikdo neobtezuje
vylezt na kopec k elektromeru kam si ho pred 25 lety porucili postavit.
Rozdil mezi stavem elektromeru a uctovanym je nyni 400kWh - zrejme behem
tech 8 let byl zacatek podhodnocenej a ted konec silne nadhodnocenej.
Navic nechapu, ze to neodecetli v okamziku kdy menili elektromer!!

Proste bordel neskutecnej.

--
Radek Vicek