[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Leden 4 11:34:25 CET 2012

Tak to jsou hlinikove, ale zelezne (ktere se take pouzivaji) jsou
stacene a pertlovane - nebo aspon byly.

Videl jsem jeste jeden system na hlinik - tusim na silnostenne nadoby na
spreje pod tlakem - tam je na dne formy umistena tableta z Al na kterou
dojede lisovaci trn, ktery zpusobi, ze material vystrikne po stene formy
az nahoru k hrdlu

tenhle system priznam mi prijde jeste vetsi scifi nez Al plechovky -
hlavne ze to dokaze byt homogenni

vubec tyhle kouzla s kovy a jejich lisovani jsou paradni - treba jsem
naprosto netusil jak se delaji treba konvice, ktere maji prave mensi
hrdlo nez zakladnu - nez jsem tam byl na brigade

Radek Vicek