[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Středa Leden 4 09:02:44 CET 2012

Aha, a ja ten barak obesel zvecni kolem dokola a nic, tak to zkusim
jeste odpoledne, ale nejakou modifikaci na horkovzduch by to asi chtelo
- Strcit to do normalniho sporaku s horkovzdusnou troubou je asi blby
napad, ze (ani nevim, jestli tolik da)