[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 4 01:04:45 CET 2012

Vtedy som to opaloval plamenom (nepamatam si presne, asi nad svieckou) a
slo to. Farba zvrchu scernala a potom sla zotriet, spodny ochranny
povlak chvilu penil a potom sa zoškvrkol (neviem cesky vyraz, nejako
akoby zvuholnatel) a tiez siel zotriet. Ale to boli uz tie vystrihnute
medzikruzia, tam mi skrutenie urcite nevadilo. Ani si nepamatam, ci sa
to krutilo... V 6-kolecku sa to narovnalo tak, ci tak :-)

miro