[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 4 00:46:02 CET 2012

Teplem jsem to taky zkousel a dopadlo to spatne (plech se kroutil).
Ale zkousel jsem to nad plamenem, coz byla si blbost. Ani nevim,
proc jsem to nazkusil vzit horkovzduchem. Jeste vyzkousim.

PL

*************************************

From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 04, 2012 12:40 AM
Subject: Re: [OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Plech z plechovky (od piva) som pouzival na podlozky pre vymedzenie vole
do 6-koleciek, este Favoritackych. Bol to najtensi zohnatelny plech,
dalo sa s volou fakt vyhrat. To ale stacilo strihat manikirkami :-) Boli
to cca 3mm siroke medzikruzia o priemere odhadom 4cm. Natery nebolo
treba riesit. Raz som to, uz neviem z akeho dovodu, skusal opalit, slo
to celkom dobre.

miro