[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 4 00:34:23 CET 2012

Byla z Tesca, stala 429 Kc i s DPH.
Ma po jedne topne tyci nahore a dole.

http://www.volny.cz/labaj/Trouba_1.jpg
http://www.volny.cz/labaj/Trouba_2.jpg

Dal jsem tam CD, aby bylo videt, jak je to malicke.
Ma to 700W, ale diky minimalnim rozmerum to opravdu
reaguje pekne.

Prvni ostry pokus, co jsem v tom pajel, je tahle ladici desticka
s PIC32, ta je zrovna na profi PCB z eBay.
http://www.volny.cz/labaj/PIC32.jpg
Nedarilo se mi ji nejak rozumne vyfotit (jsou na ni stiny), v realu
je to pekne zapajene.
Predtim jsem tam ale pokusne zkousel i jine chipy, sundane
ze stareho mainboardu. Ty jsem testoval na vlastnich deskach
(pocinovanych), vychazelo to taky slusne.

Teplotni profil jsem delal delal zatim rucne otacenim knofliku
s termostatem a merenim K-termoclankem. Ale ani to neni treba
moc merit, ten termostat slusne sedi.
Cela akce trvala nejake 4 minuty - necela minuta do dosazeni
zapekaci teploty cca 120C, pak asi 2 min. s pomalym narustem
na 150C, pak zase necela minuta na max. teplotu, potom
vypnout a pootevrit dvirka.

PL