[OT] Jak mi RedBull nedal kridla, ale sablonu TQFT100

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 3 22:38:24 CET 2012

Pretaveni v troube.
Jezisek mi prinesl malickou troubu, kterou meli v akci v Tescu. Je na
ni fajn to, ze diky malym rozmerum dokaze pekne rychle menit teplotu
(jde nahoru rychleji nez 1C/sec), takze se s tim da udelat rozumny profil.

Ale dneska uz bych tu sablonu pouzil i pro rucni zapajeni. Rucni nadavkovani
pasty na to TQFP100 se mi rozumne nedarilo. Vzdy te pasty bylo moc.
Proste neumim udelat strikackou tak tenky prouzek, aby bylo pasty akorat.
Chtelo by to konickou davkovaci spicku, jak zde nedavno nekdo psal.
Bezna injekcni jehla pro davkovani funguje dost spatne. Mozna mam
i nekvalitni pastu, uz ji mam delsi dobu.

Mnozstvi pasty, ktere na rozteci 0.8mm nedela absolutne zadny problem,
tak na 0.5mm uz je to desne moc. Odstranovanim prebytecneho cinu
a mustku jsem stravil mnohem vic casu, nez celym zbytkem pajeni.

Navic me cekaji nejake chipy QFN, tam se to bude hodit.

Pajeni minivlnou (hrot s dulkem) na tom 0.5mm nejak neumim. Asi jsem
levej.

PL