Tuner Onkyo - prosba

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Úterý Leden 3 20:34:34 CET 2012

Dobry den,
potreboval bych pomoci s nastavenim tuneru. Jedna se o Onkyo T08, koupil
jsem si ho na ebay k vanocum.
Jde mi predevsim o jednu vec- kdyz zapnu umlcovac sum/stereo, vystupni nf
signal je potlacen, umlcovac by ho mel pustit na vystup az pri naladeni na
stred dane stanice, zde v Brne napr CR1 95,10MHz. Ale ja musim nastavit
kmitocet minimalne o 100kHz vys, na 95,20MHz, aby umlcovac signal pustil na
vystup. Je to cele posunute o 100 - 150kHz. Buhuzel si s tim nevim rady a
nechci to nejak dovrtat
Byl bych moc vdecny, pokud mi nekdo dokaze poradit, nebo jeste lepe - tuner
primo nastavit. Muzu ho dovezt kamkoliv a praci i vsechny naklady samozrejme
zaplatim.
Servisni manual jsem dal na
 http://nevlad.sweb.cz/Onkyo/t08sm.pdf
Dekuji