Diga ex88 video problem

David Belohrad david na belohrad.ch
Pondělí Leden 2 16:41:38 CET 2012

Zdravim,

mohl by mi prosim nekdo, kdo ma podobny pristroj, poradit?

EX88 je DVD video rekorder rady Panasonic Diga. Pouzivam jej jiz cca 3
roky uplne bez zavady, az do predvcerejska. 'Neco' se stalo, a rekorder
nechce _vubec_ nic zobrazit na televizi. Vypada to jako kdyby byl uplne
odpojeny SCART kabel. Zkousel jsem:

a) prepojit SCART na televizi na jiny vstup, zadna zmena

b) vymenit SCART kabel mezi televizi a pristrojem, zadna zmena

c) zapojit digitalni (opticky) vystup do veze, abych zjistil, jestli
rekorder
prehrava. Zvuk funguje jak ma a rekorder spravne reaguje na dalkove ovladani

Co je mi naprostou zahadou je, ze mam satelitni prijimac pripojeny do
externiho vstupu toho rekorderu (aby se daly nahravat programy ze
sataku). V okamziku kdy rekorder zapnu, na SCART vystupu rekorderu,
ktery je pripojen do televize se objevi _kopie_ satelitniho
signalu. Takze z toho je videt, ze v kabelech problem neni.

Vypada to, jako kdyby odeslo neco ve videovystupu, protoze rekorder
reaguje na dalkove ovladani uplne v pohode a dela co ma. Pouze nezobrazi
nic na televizi.

Nema nekdo nejaky tip co by mohlo byt spatne? Mam tam cca 1 rok
nahratych vecernicku a v nejhorsim pripade - pokud to budu muset vyhodit
- bych je z tama rad nejak dostal :(

Diky

david