Pokusna deska pro PIC32 - bylo Jak na WiFi s MCU a MRF24WB0MB

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 2 09:05:39 CET 2012

Jo, PicKit3 je podstatne pomalsi ako napriklad ICD3. Hlavny rozdiel je
v komunikacnej rychlosti nastroj<->PC, ktora je u PicKit3 do 64kB/s,
nakolko vnutri je PIC24 a pracuje v HID komunikacnej triede - teda
interrupt prenosy 64B prinajlepsom kazdu 1ms. Realne je to menej (lebo
OS PC a kopa dalsich detailov). Takze ak je realna "surova" prenosova
rychlost povedzme 30kB/s, je to fajn. Nieco sa minie na "ne-datove"
prenosy, takze pri realnych povedzme 15kB/s je naprogramovanie 512kB
FLASH je dost pomale.
ICD3 ma vnutri nejaky high-speed USB device, nejake FPGA a tam to
chrusta o dost rychlejsie, povedal by som, ze tam uz zacina byt
obmedzenie v rychlosti samotnej FLASH.
Najvacsi a najprijemnejsi rozdiel oproti PicKit3 je v rychlosti
updatovania premennych vo Watch window, trebars krokovanie s
niekolkymi stovkami bajtov vo Watch je pomerne svizne.
Nelutujem kupu ICD3.

Ak to s PICkami, zvlast tymi velkymi, myslite vazne, odporucam ICD3,
inak je samozrejme aj PicKit3 pouzitelny, ale pomalsi.

J.S.